سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکمت، شرف بزرگوار را می افزاید وبنده مملوک را تا مجلس ملوک بالا می کشد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
آرشیو 8 - طرفداران و دوستداران چاوشی
 || مدیریت  ||  شناسنامه  || پست الکترونیــک  ||  RSS  ||
سنتوری (به نقل از سایت رسمی محسن چاوشی)

مهدی اسماعیلی :: شنبه 86/11/27 ساعت 10:38 صبح

بنام خدا

قصه تلخ سنتوری که نا خواسته صدایش را به تاراج بردند!

فیلم علی سنتوری آخرین ساخته ی داریوش مهرجویی با هنرمندی بهرام رادان و گلشیفته فراهانی  با اتفاقات ناگواری که برایش رقم خورد شاید پایانی بهتر ازاین در تقدیرش پیدا نبود.

بهترین فیلم جشنواره سال گذشته ی فیلم فجر نه جایی روی پرده های تاریک سینما پیدا کرد وگویا تا حتی برای اکران در خانه ها هم قامتش به روی دی وی دی ها سنگینی میکرد.

ادامه مطلب رو مطالعه بفرمایید .

 

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران()

مصاحبه ی نسبتا جدید چاپ شده محسن چاووشی با خانواده سبز

مهدی اسماعیلی :: چهارشنبه 86/10/5 ساعت 2:6 عصر


    محسن چاووشی بدون تردید یکی از محبوب‌ترین خواننده‌های پاپ است. او متولد سال 1358 در شهر آبادان است. در یک خانواده هشت نفری بزرگ شده و لیسانس حسابداری دارد و موفقیتش را مدیون لطف و محبت‌های مادرش می‌داند. با او گفتگویی انجام دادیم که گوشه‌هایی از آن را می‌خوانید. نسبت به آلبوم اولم تغییرات زیادی کردم، اون روزها خیلی کم سن و سال بودم، هیچ چیزی از دنیای موسیقی حرفه‌ای نمی‌دانستم اما حالا دیدگاهم نسبت به موسیقی عوض شده است.


     اوایل که کارم رو شروع کرده بودم، همه می‌گفتند از فلان خواننده تقلید می‌کنم اما رفته‌رفته صدای من پخته‌تر شد و خشی که با بالا رفتن سن و تمرین زیاد در صدایم ایجاد شد، باعث گشت صدایم از آن خواننده متمایز شود.
     شاید خواننده مجاز نباشم اما تا به حال کار بدی را نخوانده‌ام. من برای موسیقی و مخاطبم حرمت قائلم و هیچ‌وقت حاضر نیستم کار ضعیفی را به آنها ارائه بدهم.
     از اجرای ترانه «نفرین» بسیار پشیمانم البته من برای کار خانم حیدرزاده ارزش زیادی قائلم ولی به نظر من هیچ‌وقت یک عاشق نمی‌تواند معشوقش را نفرین کند چون او روزی انتخابش بود به همین خاطر با خواندن شعر«دستای من عمری نمک خورده دستای توئه، هر جوری نفرینت کنم آخر نانجیبیه» خواستم به نوعی آهنگ «نفرین» را جبران کنم.

 

ادامه مطلب رو مطالعه بفرمایید

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران()

کلیپ خیانت با صدای محسن چاوشی

مهدی اسماعیلی :: چهارشنبه 86/9/21 ساعت 7:30 صبح

دوستان خیلی وقت بود منتظر کلیپ خیانت بودید این کلیپ با زحمات فروان آقا مهدی جهانگیری مدیریت سایت mc-song تهیه شده شما می تونید این کلیپ در سایت ذکر شده (www.mc-song.com) مشاهده کنید .

کارگردان : حامد قانعی - فیلمبردار : سعید قانعی - بازیگر : جواد تقی زاده - مدیر صحنه و نور : منصور کارگردان - گرافیست : علیرضا نیک مهر
با تشکر ویژه : از سر کار خانم ترانه مکرم بخاطر همراهی در فیلمنامه


مجید فلاح - محمد غلامعلی پور - علی حسنپور - حمید علیزاده - محمدرضا امیدوار - خانواده های محترم امیدوار و علیزاده و همچنین مدیریت محترم گروه نرم افزاری اندیشه نوین و شرکت فناوری ویرا رایانه


نوشته های دیگران()

شهرت از زبان شهرت

مهدی اسماعیلی :: دوشنبه 86/9/5 ساعت 8:18 صبح


شاید امروز پس از گذشتن سالها فعالیت هنری محسن چاوشی و ارائه کارنامه درخشانی با آثاری فاخر و رو به رشد این هنرمند محبوب دیدن اسم محسن در کنار پیشکسوتان هنر همچون شهرام ناظری - علیرضا افتخاری - پرویز پرستویی - اکبر عبدی و... مقوله ای عجیب و به دور از انتظار نباشد.




با ذکر این توضیحات نظر شما عزیزان رو جلب میکنیم به مطلبی از ضمیمه جیم روزنامه خراسان در رابطه با نظر هنرمندان سرشناس درباره ی شهرت

مشاهده مطلب و نکته ای مهم در رابطه با مسائل اخیر در ادامه مطلب

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران()

بدون دلواپسی پر بزن ای پرنده

مهدی اسماعیلی :: دوشنبه 86/7/16 ساعت 9:6 صبح

 

ایام یکی پس از دیگری و به ظاهر تکراری و گذرا به یکدیگر جای می سپارند و می گذرند.اما امروز روز دیگریست.پانزدهم مهر است.روزی بغض آلود و گرفته.امروز همان روزیست که «حسین ارجینی» عزیز از میان ما رفت.آری...همان پرنده ای که تا ابد میهمان سفره دل های کوچک و درویش ماست،در چنین روزی بود که از این جهان فانی به دیار باقی و به سوی ابدیت پر کشید و با پروازش سیلی عظیم از غم و اندوهی جانکاه بر قلب گریان سایرین حاکم شد.قلب هایی که به دلیل نبودن «حسین»عزیزشان عاشق و بیتاب می گریستند و می گریند.به واقع در باب غمی چنین عظیم چه می توان گفت؟ زبانمان عاجزتر و قلممان بی رنگتر از آن است که تاب و توان فریاد چنین اندوهی را در خود بیابیم.ولی همینقدر می دانیم که حسین زنده است.زنده تر از آن چیزی که حتی پای بلند پرواز اوهام و خیال بشری نیز بار و توان سیر در آن مرتبه از حیات را به خود و در وجود خود نمی بیند.همان مرتبه ای از حیات که زبان از وصفش و خیال از تصورش قاصر و عاجز است.حسین عزیز! رفتنت زرد ولی یادت سبز و جاودانه در خاطر همگان است.

وبسایت رسمی هواداران محسن چاوشی نیز به نوبه ی خود پانزدهم مهر، سالروز درگذشت «حسین ارجینی» را به تمامی عزیزان و خصوصا برادران بزرگوار ایشان امیر و محسن ارجینی تسلیت عرض نموده، با تمام وجود ، برادرانه و خالصانه خود را همدرد و شریک این عزیزان در این غم جانکاه دانسته ، از خداوند متعال برای آن عزیز سفر کرده طلب مغفرت و برای بازماندگانش صبر خواستاریم.

 

کلیپ زیبای پرنده با صدای محسن چاوشی و امیر ارجینی تقدیم به دوستان خوبم امیر و محسن ارجینی و خانواده محترمشان

دانلود در ادامه مطلب

<- onload= بزرگ ترین سایت تفریحی <->" src="http://i22.tinypic.com/s4z59g.gif" border=0>

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران()

ایمیل شخصی محسن چاوشی و انتظار آلبوم جدید

مهدی اسماعیلی :: دوشنبه 86/7/16 ساعت 8:59 صبح

 


نوشته های دیگران()

کم تحمل

مهدی اسماعیلی :: دوشنبه 86/7/16 ساعت 8:50 صبح

با عرض سلام خدمت همه ی هواداران عزیز
چند روز پیش در جریان پخش فیلم رز سرخ در ساعت 14:30 دقیقه از شبکه دوم سیما آهنگ کم تحمل یکی از شاهکارهای محسن چاووشی سروده ی حسین صفا به سمع عموم رسید. این آهنگ در اواسط فیلم و بر روی یکی از صحنه های فیلم گذاشته شده بود.

 

 
همچنین از مدیریت محترم و آگاه شبکه دوم سیما و گروه اجتماعی و گروه فرهنگ و معارف این شبکه بابت حمایت از محسن چاووشی و مجاز بودن وی در این شبکه از سیما تشکر و سپاسگزاری میکنیم.
همانطور که مستحضر هستید  آهنگ ابرهای پاییزی هر شب قبل از بخش خبری 20:3به صورت زیر صدا بر روی سخنان استاد مطحری قرار دارد.
خبری جدید

مهدی اسماعیلی :: دوشنبه 86/7/16 ساعت 8:43 صبح

 اما به نقل ازخبر خبر گزاری فارس چاپ دیروزرئیس مرکز موسیقی حوزه هنری یکی از حرفهای روز گذشته اش را در مورد آلبوم جدید چاووشی تغییر داد که خالی از لطف نیست که بخوانید





متن خبر در ادامه مطلب

<- onload= بزرگ ترین سایت تفریحی <->" src="http://i22.tinypic.com/s4z59g.gif" border=0>

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران()

محسن چاووشی دیگر زیر زمینی نیست

مهدی اسماعیلی :: دوشنبه 86/7/16 ساعت 8:40 صبح

 

همانطور که پیشتر خدمت شما دوستان عرض کرده بودم جدیدترین اثر محسن چاووشی زیر سایه ی حوزه هنری و سازمان تبلیغات اسلامی  آماده ی پخش بعد از ماه مبارک رمضان میباشد




این خبر که برای اولین با به طور رسمی از خبر گزاری فارس پخش شده و بعد در روزنامه تهران امروز به چاپ رسیده حاکی ازین است که جدیدترین کار محسن چاووشی که از آن به عنوان گزیده یِ آثار وی یاد شده سرانجام  از سوی حوزه هنری و به عنوان عیدی روز عید فطر پس از ماه مبارک رمضان به  بازار عرضه میشود.


متن خبر روزنامه تهران امروز چاپ اول مهر ماه در ادامه مطلب


<- onload= بزرگ ترین سایت تفریحی <->" src="http://i22.tinypic.com/s4z59g.gif" border=0>

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران()

خبری خوشحال کننده برای دوستداران محسن چاوشی

مهدی اسماعیلی :: سه شنبه 86/7/3 ساعت 8:40 صبح

رئیس مرکز موسیقی حوزه هنری از انتشار گزیده آثار سفارشی جدید از محسن چاوشی در عید فطر خبر داد که احتمالا یکی از قطعات آن ترانه «سنتوری» است.

رضا مهدوی رئیس مرکز موسیقی حوزه هنری در خصوص انتشار جدیدترین تولیدات حوزه هنری گفت:در پی استقبال بی‌سابقه از آلبوم «ترنج» محسن نامجو،پس از بررسی‌ها و کارشناسی‌های لازم در نوع فضا، لحن، بیان صدا و شعر در کار محسن چاوشی، انشاءالله اگر مشکلی پیش نیاید بعد از ماه مبارک رمضان این آلبوم به دوستداران موسیقی متنوع ایرانی تقدیم خواهد شد.البته نه آن آثاری که در دسترس عموم بدون انتشار رسمی هست بلکه با اشعار تازه‌ای که به «چاوشی» ارائه خواهیم داد.

شرح مطلب در ادامه مطلب

<- onload= بزرگ ترین سایت تفریحی <->" src="http://i22.tinypic.com/s4z59g.gif" border=0>

ادامه مطلب...

نوشته های دیگران()

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

بی دوست زندگی مرگه از محسن چاوشی
متن آهنگ متاسفم محسن چاوشی آلبوم سنتوری
حماسه ای بزرگ در راه است
نظر سنجی رای به محسن چاوشی
سنتوری بهرام رادان و محسن چاوشی کلیک کنید
مصاحبه جدید در باره آلبوم سیزده
آخرین خبر از آلبوم 8
آلبوم هشت
هشت نام آلبوم جدید
مصاحبه چاپ شده در مجله اتفاق نو
کلیپ فلش ترانه ناز از محسن چاوشی
والپیپر جدید از محسن چاوشی
دوتا عکس جدید از محسن چاوشی
مصاحبه محسن چاووشی با مجله تازه
مصاحبه جنجالی با محسن چاوشی و حرفهای وی در مورد آلبوم یه شاخه نی
[همه عناوین(127)][عناوین آرشیوشده]

About Us!
آرشیو 8 - طرفداران و دوستداران  چاوشی
مهدی اسماعیلی
اگه دلت گرفته از خیلی ها یه سر به وبلاگ ما بیا (محسن چاوشی)
Link to Us!

آرشیو 8 - طرفداران و دوستداران  چاوشی

Hit
مجوع بازدیدها: 484984 بازدید

امروز: 8 بازدید

دیروز: 10 بازدید

Day Links
چت روم طرفداران محسن چاوشی [758]
انجمن گفتگو طرفداران و دوستداران محسن چاوشی [337]
[آرشیو(2)]


Notes subjects


آلبوم جدید چاوشی[2] . محسن چاوشی[2] . وبسایت چاوشی[2] . وبسایت رسمی محسن چاوشی . وبسایت محسن چاوشی . مصاحبه جدید در باره آلبوم سیزده . آلبوم جدید محسن چاوشی s1.picofile.com/myprofile/Pictures/weblo . سنتوری بهرام رادان و محسن چاوشی کلیک کنید . محسن جاوش .

Archive


اعتراض به ندادن مجوز به آثار محسن چاوشی
flash clip
مصاحبه ها
آرشیو 1
آرشیو 2
آرشیو 3
آرشیو 4
آرشیو 5
آرشیو 6
آرشیو 7
آرشیو 8
آرشیو 9
آرشیو 10

links
.: شهر عشق :.

LOGO LISTS






In yahoo

یــــاهـو

My music

Submit mail